"МАН-ЮНІОР ДОСЛІДНИК" (ІСТОРИК-ДОСЛІДНИК)
Реєстрація заявок і проектів для участі в конкурсі буде проводитися з 15 березня по 15 квітня 2019 р.
До участі в заході запрошуються вихованці позашкільних закладів, учні 7-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Нагадуємо, що учасники конкурсу надсилають на адресу Оргкомітету junior.konkurs@gmail.com, електронною поштою:
- ЗАЯВКУ щодо участі з детальним заповненням усіх пунктів за зразком СКАЧАТИНагадуємо! Учасник конкурсу та його науковий керівник-вчитель повинні ретельно заповнити заявку, точно і повністю вказавши прізвища, ім’я та по-батькові, посаду (для наукового керівника), місце навчання і роботи, адресу, ел. адресу та телефони для зв’язку. Ці дані необхідні для заповнення документів і відзнак щодо участі в конкурсі.
- ТЕЗИ ДОПОВІДІ, в яких висвітлюється зміст проекту, представленого на конкурс (не більше 2-х сторінок 14 кеглем, інтервал між рядками – одинарний)
- ПРЕЗЕНТАЦІЮ проекту (до 15 слайдів). Прохання не перевантажувати презентацію відео фрагментами, музикою тощо, проте обов’язковим є наведення фотографій учасників та їх керівників, а також проведених експериментів, спостережень, експедицій.
- ЗАЯВКУ щодо участі з детальним заповненням усіх пунктів за зразком СКАЧАТИ
ЗАГАЛЬНІ ТЕМИ для дослідження в 2018-2019 навчальному році за номінаціями:- «Історик-Юніор» — «Мій внесок у музейну справу».
Впродовж року майбутні учасники конкурсу повинні підготувати матеріали для поповнення музейної колекції будь-якого музею (шкільного, міського, селищного тощо). Таке поповнення може відбуватися експонатами, документами тощо, які знайдені, зібрані та досліджені самими учасниками.
Це може бути історія родини, але ОБОВ’ЯЗКОВО з доданням документів про реальні події. Бажана домовленість про подальше використання цих матеріалів. Можуть бути представлені і описані артефакти, які виявлені під час археологічних раскопок, експедицій тощо.
Представлені матеріали можуть віддзеркалювати різні часи історії школи, вулиці, міста, села тощо.
Журі буде насамперед оцінювати власний внесок учасника конкурсу і практичну користь дослідження.
Комментарии
Отправить комментарий