На час призупинення навчання


Домашні завдання для учнів із історії (03.03 – 07.03)
(вчитель – Кронгауз Владислав Олександрович)

Субота (03.03)
1) 7-В (Всесвітня історія) – підручник § 27, 28 прочитати, опрацювати документи. Відповісти на запитання в кінці параграфів.
2) 8-А (Всесвітня історія) – підручник § 20,21 прочитати, опрацювати документи. Відповісти на запитання в кінці параграфів.
3) 6-Б (Всесвітня історія. Історія України) – підручник § 41 прочитати. Виконати практичну роботу: «Працюємо самостійно. Завдання №1»; «Працюємо самостійно. Завдання №2»; «Працюємо самостійно. Завдання №3» письмово у зошиті
4) 6-В (Всесвітня історія. Історія України) – підручник § 41 прочитати. Виконати практичну роботу: «Працюємо самостійно. Завдання №1»; «Працюємо самостійно. Завдання №2»; «Працюємо самостійно. Завдання №3» письмово у зошиті
6) 8-Г (Всесвітня історія) - підручник § 20,21 прочитати, опрацювати документи. Відповісти на запитання в кінці параграфів.
7) 6-Г (Історія України. Всесвітня історія) - підручник § 41 прочитати. Виконати практичну роботу: «Працюємо самостійно. Завдання №1»; «Працюємо самостійно. Завдання №2»; «Працюємо самостійно. Завдання №3» письмово у зошиті
Понеділок (05.03)
1) 8-Г (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
Критерій
Характеристика
Географічне положення Харківщини на мапі України

Рельєф Харківської області

Клімат Харківської області

Ґрунти Харківської області

Рослинність Харківщини

Тваринний світ Харківщини

Районування Харківщини (із яких районів складається Харківська область)



3) 8-А (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
Критерій
Характеристика
Географічне положення Харківщини на мапі України

Рельєф Харківської області

Клімат Харківської області

Ґрунти Харківської області

Рослинність Харківщини

Тваринний світ Харківщини

Районування Харківщини (із яких районів складається Харківська область)

5) 7-А (Історія України) – Підручник  § 21–22 прочитати,  опрацювати документи. Відповісти на запитання в кінці параграфів.
6) 8-В (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
Критерій
Характеристика
Географічне положення Харківщини на мапі України

Рельєф Харківської області

Клімат Харківської області

Ґрунти Харківської області

Рослинність Харківщини

Тваринний світ Харківщини

Районування Харківщини (із яких районів складається Харківська область)

7) 8-Б (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
Критерій
Характеристика
Географічне положення Харківщини на мапі України

Рельєф Харківської області

Клімат Харківської області

Ґрунти Харківської області

Рослинність Харківщини

Тваринний світ Харківщини

Районування Харківщини (із яких районів складається Харківська область)

Вівторок (06.03)
3) 8-В (Історія України) – підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти усно на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у зошиті.
4) 8-Г (Історія України) – підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти усно на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у зошиті.
5) 5-Г (Вступ до історії) – підготувати повідомлення про одного із дослідників Слобожанщини (на вибір): М. Сумцов, Д. Міллєр, Д. Багалій;
6) 8-Б (Історія України) - підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти усно на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у зошиті.
Середа (07.03)
1) 8-В (Всесвітня історія) - підручник § 20,21 прочитати, опрацювати документи. Відповісти на запитання в кінці параграфів.
2) 8-А (Історія України) - підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти усно на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у зошиті.
4) 6-А (Всесвітня історія. Історія України) – повторити тему «Кіммерійсько-скіфський світ». Скласти в зошиті кросворд за темою.
5) 7-Б (Історія України) – Підручник  § 21–22 прочитати,  опрацювати документи. Відповісти на запитання в кінці параграфів.
6) 6-Г (Всесвітня історія. Історія України) – повторити тему «Кіммерійсько-скіфський світ». Скласти в зошиті кросворд за темою.
7) 7-В (Історія України) – Підручник  § 21–22 прочитати,  опрацювати документи. Відповісти на запитання в кінці параграфів.












Комментарии