Домашні завдання для учнів із історії (03.03 – 07.03)
(вчитель – Кронгауз Владислав Олександрович)
Субота
(03.03)
1)
7-В (Всесвітня історія) – підручник § 27, 28 прочитати, опрацювати документи. Відповісти
на запитання в кінці параграфів.
2)
8-А (Всесвітня історія) – підручник § 20,21 прочитати, опрацювати документи.
Відповісти на запитання в кінці параграфів.
3)
6-Б (Всесвітня історія. Історія України) – підручник § 41 прочитати. Виконати практичну
роботу: «Працюємо самостійно. Завдання №1»; «Працюємо самостійно. Завдання №2»;
«Працюємо самостійно. Завдання №3» письмово у зошиті
4) 6-В
(Всесвітня історія. Історія України) – підручник § 41 прочитати. Виконати практичну
роботу: «Працюємо самостійно. Завдання №1»; «Працюємо самостійно. Завдання №2»;
«Працюємо самостійно. Завдання №3» письмово у зошиті
6)
8-Г (Всесвітня історія) - підручник § 20,21 прочитати, опрацювати документи.
Відповісти на запитання в кінці параграфів.
7)
6-Г (Історія України. Всесвітня історія) - підручник § 41 прочитати. Виконати практичну
роботу: «Працюємо самостійно. Завдання №1»; «Працюємо самостійно. Завдання №2»;
«Працюємо самостійно. Завдання №3» письмово у зошиті
Понеділок
(05.03)
1)
8-Г (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити
таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
|
|
Критерій
|
Характеристика
|
Географічне
положення Харківщини на мапі України
|
|
Рель’єф Харківської області
|
|
Клімат
Харківської області
|
|
Ґрунти
Харківської області
|
|
Рослинність
Харківщини
|
|
Тваринний
світ Харківщини
|
|
Районування
Харківщини (із яких районів складається Харківська область)
|
|
3)
8-А (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити
таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
|
|
Критерій
|
Характеристика
|
Географічне
положення Харківщини на мапі України
|
|
Рель’єф Харківської області
|
|
Клімат
Харківської області
|
|
Ґрунти
Харківської області
|
|
Рослинність
Харківщини
|
|
Тваринний
світ Харківщини
|
|
Районування
Харківщини (із яких районів складається Харківська область)
|
|
5)
7-А (Історія України) – Підручник § 21–22
прочитати, опрацювати документи.
Відповісти на запитання в кінці параграфів.
6)
8-В (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити
таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
|
|
Критерій
|
Характеристика
|
Географічне
положення Харківщини на мапі України
|
|
Рель’єф Харківської області
|
|
Клімат
Харківської області
|
|
Ґрунти
Харківської області
|
|
Рослинність
Харківщини
|
|
Тваринний
світ Харківщини
|
|
Районування
Харківщини (із яких районів складається Харківська область)
|
|
7)
8-Б (Харківщинознавство) – виконати дослідницьку роботу на окремому (заповнити
таблицю за допомогою атласу з географії):
Географічне положення та природні умови Харківщини
|
|
Критерій
|
Характеристика
|
Географічне
положення Харківщини на мапі України
|
|
Рель’єф Харківської області
|
|
Клімат
Харківської області
|
|
Ґрунти
Харківської області
|
|
Рослинність
Харківщини
|
|
Тваринний
світ Харківщини
|
|
Районування
Харківщини (із яких районів складається Харківська область)
|
|
Вівторок
(06.03)
3)
8-В (Історія України) – підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти
усно на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у
зошиті.
4)
8-Г (Історія України) – підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти
усно на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у
зошиті.
5) 5-Г
(Вступ до історії) – підготувати повідомлення про одного із дослідників
Слобожанщини (на вибір): М. Сумцов, Д. Міллєр, Д. Багалій;
6) 8-Б
(Історія України) - підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти усно
на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у зошиті.
Середа
(07.03)
1)
8-В (Всесвітня історія) - підручник § 20,21 прочитати, опрацювати документи.
Відповісти на запитання в кінці параграфів.
2)
8-А (Історія України) - підручник стор. 219 («Узагальнення знань») – відповісти
усно на запитання; стор. 220 – 222 – виконати тестові завдання письмово у
зошиті.
4)
6-А (Всесвітня історія. Історія України) – повторити тему «Кіммерійсько-скіфський
світ». Скласти в зошиті кросворд за темою.
5)
7-Б (Історія України) – Підручник § 21–22
прочитати, опрацювати документи.
Відповісти на запитання в кінці параграфів.
6)
6-Г (Всесвітня історія. Історія України) – повторити тему «Кіммерійсько-скіфський
світ». Скласти в зошиті кросворд за темою.
7)
7-В (Історія України) – Підручник § 21–22
прочитати, опрацювати документи.
Відповісти на запитання в кінці параграфів.
Комментарии
Отправить комментарий