Конкурс учнівських історичних проектів "Історія моєї громади"

    В умовах сьогодення неабияку роль відіграють такі якості, як амбітність, креативність, схильність до розробки власних проектів, толерантність, емпатія тощо. Саме вчителю держава довіряє надзвичайно важливу функцію - сформувати в умовах навчального закладу гідного представника власної держави, який сприятиме її стрімкому розвитку, буде шанувати її традиції, звичаї, буде обізнаний історією як України в цілому, так і регіональною. Саме тому в школах Харківщини до навчального плану включений спецкурс "Харківщинознавство", орієнтований на 8 та (або) 9 класи. Він має на меті сформувати у дитини загальні відомості про історію, природні умови, географію, культурний, економічний, політичний розвиток місцевості, де вона мешкає. Однак, лише теоретичного вивчення матеріалу для виконання вищезазначених завдань замало і саме тому вчителі у якості тьюторів долучають школярів до всеможливих конкурсів. Одним із таких є конкурс учнівських історичних проектів "Історія моєї громади". 
 
     Інформаційний лист для охочих долучитися до конкурсу:
     Представництво Асоціації Німецьких Народних Університетів в Україні (DVV International Ukraine) у партнерстві із Всеукраїнською асоціацією викладачів історії "Нова Доба" оголошує конкурс історичних дослідницьких проектів для молоді.
      Проведення досліджень на тему місцевої історії, збереження об'єктів культурної спадщини, організація роботи місцевих музеїв, популяризація історичної минувшини, проведення мистецьких фестивалів - усе це не лише сприяє формуванню національної чи локальної ідентичності, а й може дати поштовх розвитку місцевих громад. Саме громада, її минуле, її ідентичність, стають сьогодні визначальними, особливо у світлі процесів децентралізації.
   У зв'язку із цим, тема нашого конкурсу: "Історія моєї громади: Минуле для спільного майбутнього". 
    Конкурс має на меті привернути увагу до місцевої історії та допомогти молодим людям краще зрозуміти методи історичного дослідження. 
     Завданням конкурсу - є залучення молоді до історико-пошукової роботи, спрямованої на дослідження локальних історичних пам'яток, подій, постатей.
     Участь у програмі можуть взяти учні шкіл, студенти коледжів та молодь у віці від 14 до 18 років під керівництвом тьюторів (вчителів історії, працівників освіти, музеїв, краєзнавців, громадських активістів, які займаються дослідженням та популяризацією історичного минулого своєї громади).
      Брати участь у конкурсі можна як у складі невеликих груп (наприклад, члени гуртка, клубу, ініціативної групи тощо), так і у складі цілого класу. Комунікація організаторів конкурсу з групами здійснюється через тьюторів.

      Учасники матимуть можливість:

  • створити для своєї громади історичний бренд;
  • попрацювати над командним історичним дослідженням;
  • здобути навички фахового вивчення історичного минулого;
  • розказати про свій проект широкій аудиторії;
  • реалізувати проект, спрямований на промоцію історії, збереження історичної спадщини;
  • долучитися до формування локальної культури пам'яті.  
    Переможці конкурсу візьмуть участь у молодіжній академїї EUSTORY, що відбудеться у листопаді 2018 року в Берліні. 

   Усім охочим долучитися до конкурсу, з-поміж учнів КЗ "ХСШ №3", звертайтеся до вчителя історії Владислава Олександровича Кронгауза (ІІІ поверх, кабінет історії).
   За матеріалами сайту: dvv.international

Комментарии