Останні дні 2017 року приносять лише гарні звістки

     Чи не щоразу проводячи урок я щиро пишаюся своїми учнями, які мають хист до аналітики, демонструють власні креативні підходи до вивчення історії, готують прекрасні проекти, презентації, індивідуальні та групові дослідницькі роботи. 
     Не дивлячись на те, що профіль школи - поглиблене вивчення іноземної мови, все ж, вони маючи бажання, знаходять вільний час аби взяти участь у чергових конкурсах з історії. Це безмежно приємно, особливо коли на перерві до тебе підбігає дитина і говорить: "...А я із батьками дивилася той фільм, який ви задавали у якості домашнього завдання...ми всією сім'єю дивилися і нам сподобалося...", "...Владиславе Олександровичу, а коли будуть результати конкурсу...?", "...А я теж хочу приймати участь у цьому конкурсі. Можна?!...", "...Я підготував доповідь, хоча ви й не задавали, я хочу розповісти про фінікійців...".
      Мабуть декому здаватиметься, що це занадто демократично, але чи не прекрасно, коли діти "горять роботою"?. Звичайно, я не претендую на місце статусного вчителя із великим досвідом роботи, який знає "що" і "як" зробити, інколи ми можемо занадто голосно проводити урок, проте, розглядаючи ту ж саму тему "Середньовічне суспільство" із всесвітньої історії у 7-б класі майже завжди у нас "ліс рук" - бажає відповідати Ілля Таран, Нікіта Підгайний, Віолета Василовська, Соня Шиліна і багато інших дітей...Скажу вам відверто - паралель 7-х класів (7а,7б,7в) - дуже сильні. Певною мірою, мабуть, це і моя заслуга також. 
     Які чудові в мене учні в 5-г класі. Ми будуємо навчальний процес переважно на спілкуванні, обговоренні...Із яким захопленням ці діти дивилися здавалося б дорослий фільм (в текстовому наповненні маю на увазі) про Святого Миколая, Діда Мороза та Санту. Цей же фільм припав до душі і учням 6х класів та 7-а. Вже традиційно ставляться стільці поближче до екрану і діти із захопленням дивляться фільм, а далі - найцікаве - обговорення. Я багато завжди задаю питань, можливо навіть занадто. Учні 8-х класів в коридорі колись обмовилися, не чуючи, що я йду позаду: "...Кронгауз стільки питань задає...звідки він їх бере. Ніколи ж з листочка їх не зачитує, все абсолютно спонтанно". Не дивлячись, що із 8-ми класами я працюю лише перший рік - в нас вже є багато успіхів. По-перше, ця паралель надзвичайно сильна. І ми разом із колегою - Іриною Леонідівною Самофаловою маємо на них величезні плани: олімпіади, турніри. По-друге, ці діти в цьому році брали участь у МАН і посіли призові місця. 
      Буквально годину тому на електронну пошту мені прийшли результати конкурсу "Я - козацького роду", в якому брали участь 25 учнів нашої школи, з них - 24 роботи мають призові місця на Всеукраїнському рівні, що в черговий раз підтверджує, що ми - молодці. Ось вони:
 
                 






Комментарии