Наскрізна лінія громадянської освіти у викладанні різних предметів у 5 - 9 класах
1. Світлана Олексюк, директор школи №5 м. Києва - Зміни в українській школі. На що очікувати?
2. Сергій Горбачов, директор школи №148 м. Києва - запис вебінару, Чому і як оновлені програми 5 - 9 класів
3. Христина Чушак, Національний координатор Всеукраїнської програми "Демократична школа" - запис вебінару, наскрізна лінія громадянської освіти у 5-9 класах
4. Олександр Желіба, викладач ліцею м. Ніжин - запис вебінару, Оновлені програми та формування компетентностей на уроках історії
Шановні колеги! Професія вчителя передбачає постійне вдосконалення своїх знань, умінь та навичок. Досить часто нам доводиться зустрічатися із робочими питаннями, а відповідно, шукати відповіді на них. Пропоную до вашої уваги підбірку цікавих методичних блоків, які можуть полегшити процес викладання.
календарне планування 1 семестр 2018/2019 -
календарне планування 1 семестр 2018/2019 -
Електронні версії атласів
1) посилання на атласи з історії України - https://drive.google.com/drive/folders/0B0t24Oqs5unaZFpPUU9qa1VJSTg
2) посилання на атласи з всесвітньої історії - https://drive.google.com/drive/folders/0B0t24Oqs5unad0xIZ3pISm4tc00
Дидактичні матеріали
1) "Вступ до історії України". Розробки уроків 5 клас. -
2) Інтегрований курс "Всесвітня історія. Історія України" 6 клас. - file:///C:/Users/Lomaster/Downloads/Розробки%20уроків.%206%20клас.%20Всесвітня%20історія%20(уроки).pdf
3) Історія України. 7 клас. -
4) Всесвітня історія. 7 клас. -
http://www.ranok.com.ua/resources/files/pdf/MK_VI_7kl_Gisem.pdf
2017-2018 навчальний рік
Методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2017/2018 навчальному році можна переглянути за наступним посиланням Методичні рекомендації
Методичні рекомендації щодо викладання філософсько-світоглядних дисциплін у 2017/2018 навчальному році можна переглянути за наступним посиланням методичні рекомендації
Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2017-2018 навчальному році можна переглянути за наступним посиланням методичні рекомендації право
Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2017-2018 навчальному році можна переглянути за наступним посиланням Методичні рекомендації історія
Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами 7-9 класи (автор С.П. Глубока) можна переглянути за наступним посиланням Синхронізовані календарні плани.
Описи ключових змін із коментарями нової навчальної програми "Історія" (5-9 класи) навчальна програма 2017-2018
Описи ключових змін із коментарями нової навчальної програми "Історія" (5-9 класи) навчальна програма 2017-2018
ТАБЛИЦЯ ДЛЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ КУРСІВ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ТА ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В 7 - 9 КЛАСАХ
КЛАС
|
ПРЕДМЕТ
|
РОЗДІЛ
НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ
|
7 клас
|
Всесвітня
історія
|
Повторення. Вступ
|
Всесвітня
історія
|
Розділ І. Перші середньовічні держави
|
|
Історія
України
|
Розділ І. Виникнення та становлення Русі-України
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІІ. Середньовічний світ Західної Європи
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІІІ. Європейське суспільство і держави Х – ХV ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ ІІ. Київська держава (Русь-Україна) наприкінці X – у першій половині XI ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ ІІІ. Київська держава у другій половині ХІ – першій
половині ХІІІ ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ IV. Королівство
Руське (Галицько-Волинська держава)
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ V. Країни
Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ V. Руські удільні
князівства у складі сусідських держав. Кримське ханство.
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІV. Матеріальний і
духовний світ європейського Середньовіччя
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ VІ. Середньовічний
Схід
|
|
Історія
України
|
Узагальнення до курсу: «Історія України в контексті
епохи Середніх віків».
|
|
8
клас
|
Всесвітня
історія
|
Повторення. Вступ
|
Всесвітня
історія
|
Розділ І. Великі географічні відкриття та становлення
капіталістичних відносин.
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІІ. Високе Відродження. Реформація в Західній
Європі
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІІІ. Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ І. Українські землі у складі Речі Посполитої (ХVІ – перша половина
ХVІІ ст.)
|
|
Історія
України
|
Розділ ІІ. Становлення козацтва (ХVШ – перша половина
ХVІІ ст.)
|
|
Історія
України
|
Розділ ІІІ. Національно-визвольна війна українського
народу середини ХVІІ ст.
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІV. Османська
імперія. Країни Східної Європи в ХVІ – першій
половині ХVІІІ ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ ІV. Козацька Україна
наприкінці 50-х рр. ХVІІ – на початку
ХVІІІ ст.
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ V. Епоха
Просвітництва
|
|
Історія
України
|
Розділ V. Українські
землі у 20 – 90 х рр. ХVІІІ ст.
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ VІ. Східний світ
у ХVІ – ХVІІІ ст.
(оглядово)
|
|
Історія
України
|
Узагальнення до курсу: «Історія України в контексті
епохи Раннього Нового часу»
|
|
9
клас
|
Історія
України
|
Повторення. Вступ
|
Всесвітня
історія
|
Розділ І. Європа за часів Французької революції та
наполеонівських війн.
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІІ. Європа та Америка в добу революцій і
національного об’єднання (1815 –
1870 рр.)
|
|
Історія
України
|
Розділ І. Українські землі у складі Російської імперії
наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ ІІ. Українські землі у складі Австрійської
імперії наприкінці ХVІІІ – у першій
половині ХІХ ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ ІІІ. Повсякденне життя та культура України кінця
ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ ІV. Українські
землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.
|
|
Історія
України
|
Розділ V. Українські
землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ ІV. Міжнародні
відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
|
|
Історія
України
|
Розділ VІ. Україна початку
ХХ ст. перед викликами модернізації
|
|
Всесвітня
історія
|
Розділ V. Розвиток
культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – на початку
ХХ ст.)
|
|
Історія
України
|
Розділ VІІ. Повсякденне
життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
|
|
Всесвітня
історія
|
Узагальнення до курсу: «Основні ідеї, здобутки, виклики
«довгого» ХІХ ст.»
|
Видавничою групою "Основа" 21 серпня був організований Інтернет-марафон щодо особливостей організації навчання за новою програмою 2017/2018 навчального року. Матеріали заходу розміщую нижче. До речі, є багато корисної та цікавої інформації.
(натискайте на посилання для переходу до матеріалів або презентацій)
1. Світлана Олексюк, директор школи №5 м. Києва - Зміни в українській школі. На що очікувати?2. Сергій Горбачов, директор школи №148 м. Києва - запис вебінару, Чому і як оновлені програми 5 - 9 класів
3. Христина Чушак, Національний координатор Всеукраїнської програми "Демократична школа" - запис вебінару, наскрізна лінія громадянської освіти у 5-9 класах
4. Олександр Желіба, викладач ліцею м. Ніжин - запис вебінару, Оновлені програми та формування компетентностей на уроках історії
Комментарии
Отправить комментарий