Трохи про мене

    Інтерес до гуманітарних наук у мене почав проявлятися ще із початку навчання в школі. Мені подобалося читати книжки, уявляючи себе очевидцем описаних у них історій, сюжетів. Величезним захопленням також були мандрівки та подорожі. Все це вдалося поєднати, коли у у 5 класі я почав вивчати історію. З того часу історія була та залишається найулюбленішою наукою з-поміж усіх існуючих. То ж, не дивно, що випускаючись із стін школи був нагороджений нагородними листами за особливі успіхи у вивченні історії, правознавства та Харківщинознавства. 

навчання

    Закінчивши 9 класів Харківської гімназії № 55 я вирішив вступати до Харківського педагогічного коледжу, на споріднену, як мені тоді здавалось, спеціальність "соціальна педагогіка". Коледж надав великий практичний досвід роботи із різними категоріями людей, заклав навички організації роботи із дітьми. Саме із часів навчання у коледжі у мене проявився інтерес до науково-пошукової роботи, що у подальшому дуже допомогло під час написання наукових праць, участі у наково-практичних конференціях, круглих столах, вебінарах та інших заходах. У 2012 році я із відзнакою закінчив Харківський педагогічний коледж, здобувши фах соціального педагога. 
       Із 2012 року я продовжив навчання заочно у Харківській гуманітарно-педагогічній академії за спеціальністю "соціальна педагогіка" і закінчив навчання у 2014 р., здобувши диплом бакалавра соціальної педагогіки із відзнакою. 
     Недивлячись на успіхи у вивченні педагогічно-орієнтованих дисциплін, інтерес до історії лише зростав. Саме тому у 2012 р. я вступив на денну форму навчання за спеціальністю "Історія" до навчально-наукового інституту історії і філософії Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Черкащина...славетна земля Богдана Хмельницького, Тараса Шевченка, Михайла Максимовича, Івана Ле, Івана Нечуя-Левицького, Василя Симоненка та багатьох інших талановитих геніїв України. За чотири роки навчання у стінах ЧНУ ім. Богдана Хмельницького я долучився до величезної кількості проектів, конкурсів, олімпіад і турнірів, здобуваючи перемоги та репрезентуючи себе у якості не лише студента-історика але й справжнього науковця. Зокрема, за підтримки Центру гендерних досліджень і особисто його директора д.і.н., проф. Н.І. Земзюліної мені вдалося провести величезну дослідницьку роботу, працюючи у Дніпропетровському, Одеському, Херсонському державних архівах, вивчаючи матеріали, присвячені родині німців-колоністів Півдня України Фальц-Фейнів. Результатом роботи став вихід друком дослідницької монографії "Володарка Таврійського царства С.Б. Фальц-Фейн". 
  Окрім наукової роботи ми із однокурсниками започаткували нову для ННІ історії і філософії традицію - волонтерські курси із підготовки до ЗНО з історії України, які працюють і сьогодні.

   Із 2016 по 2017 рр. навчався заочно у магістратурі навчально-наукового інституту історії та філософії Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького за спеціальністю 032 "історія та археологія" спеціалізація "Етнологія". Ця спеціальність є унікальною, адже охоплює досить цікавий формат історичних досліджень: традиції, звичаї, побут, житло, їжа та страви, особливості соціокомунікації, повсякденність тощо. З-поміж ВНЗ України Черкаський національний є одним із небагатьох, де є напрям підготовки "Етнологія". Наразі їх в Україні 5.
   Із вересня 2018 року - аспірант кафедри історії України Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького (тема дисертаційної роботи "Розвиток транспорту в умовах модернізації губернського міста ХІХ - початку ХХ ст.: на прикладі Харкова", науковий керівник - д.і.н., проф. В.В. Масненко).   
    Методична тема, над якою я працюю у КЗ "ХСШ№3": "Реалізація компетенцій критичного мислення шляхом застосування ігрових, дослідницько-пошукових технологій у навчальний і позаурочний час".

Мої професійні нагороди, сертифікати про закінчення додаткових курсів



  





Інформація щодо науково-громадської роботи

Наукові конференції та семінари
1)   V студентські Сковородинівські читання «Григорій Сковорода – духовний ідеал сучасності» - 9 листопада 2010 р. с. Сковородинівка
Виступ: «Соціологічні погляди Григорія Савича Сковороди»
2)   VI студентські Сковородинівські читання «Григорій Сковорода: між Сходом і Заходом». – 9 листопоада 2011 р. с. Сковородинівка
3)   Восьма Всеукраїнська студентська наукова конференція «Наука. Освіта. Молодь». 14 травня 2015 р. м. Умань (Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини)
Секція: «Історичні науки»
Виступ: «Базис економічного розвитку України в умовах прискореної індустріалізації на прикладі промислового комплексу Харкова»
4)   XVII Всеукраїнська наукова конференція молодих учених Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2015» - 24 квітня 2015 р. м. Черкаси (Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького)
Секція: «Педагогічні науки»
Виступ: «Онто-інвайроментальна педагогіка в проспекціях компаративізму вітчизняних педагогів»
5)   XXXIII-я Міжнародна краєзнавча конференція молодих учених Історія повсякденності у локальному вимірі, присвячена 100-річчю з дня народження П.Т. Тронька (1915-2011). 11 грудня 2015 р. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
 Секція «Традиційні та нові джерела з історії повсякденності. Повсякденність на сторінках мемуарної літератури, у музейних експонатах та архівних документах».
Виступ: «Громадський транспорт у повсякденному житті харків’ян в першій половині ХХ ст.»
6)   Всеукраїнська наукова-практична конференція «Перспективні напрями становлення та розвитку педагогічної науки очима студентської молоді». – 17 березня 2016р. м. Умань
Секція: «Особистісно-орієнтований виховний процес у загальноосвітній та вищій школі»
Виступ: «Соціальне виховання дітей засобами краєзнавчої роботи»
7)    XXI Міжнародна наукова конференція "Слобожанські читання"
     Секція: етнографія, фольклористика, діалектологія і літературне краєзнавство
    Виступ: "Транспорт Харкова як соціокультурне явище (1923-1986 рр.)

Олімпіади, конкурси наукових робіт
1.    Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт «Мальовнича Україна – туристичний край». – 23 травня 2014 р. – ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».
Тема наукової роботи: «Володарка Таврійського Степу – С. Б. Фальц-Фейн» (участь)
2.    Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт «Мальовнича Україна – туристичний край». – 23 травня 2014 р. – ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».
Тема наукової роботи: «Райський Сад» - Гаврилівський палац Олександра Фальц-Фейна» (ІІІ місце)
3.    Всеукраїнська студентська олімпіада з навчальної дисципліни «Педагогіка». 18-21 травня 2015 р. м. Глухів
4.    Всеукраїнська студентська олімпіада з навчальної дисципліни «Педагогіка». 17-20 травня 2016 р. м. Глухів
5.    Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт у галузі «Гуманітарні науки» зі спеціальності «Історичні науки». м. Переяслав-Хмельницький, 2016 р.
Тема наукової роботи: «Громадський транспорт Харкова у системі соціально-економічного розвитку міста та повсякденному житті населення у міжвоєнний період» (перемога, ІІ місце)
Наукові публікації
1.    Кронгауз В. Літературна спадщина Г.С. Сковороди / В. Кронгауз // Григорій Сковорода – Духовний ідеал сучасності. – Сковородинівка: Нац.-літерат. музей Г.С. Сковороди, 2010. – С. 41–43
2.    Кронгауз В. Сутність та умови забезпечення свободи совісті / В. Кронгауз // Україна і світ: політичні, економічні та культурологічні питання. Х.: ПВНЗ «Інститут сходознавства і міжнародних відносин «Харківський колегіум», 2012. – С. 143–145
3.    Кронгауз В. Військова операція «Зірка» та перше звільнення м. Харкова / В. Кронгауз // Україна у Другій світовій війні. Х.: Вид-во ХНУРЕ, 2012. – С. 55–57
4.    Кронгауз В. Транспорт Харкова в системі соціально-економічного розвитку міста у міжвоєнний період / В. Кронгауз // Двадцять четверта наукова сесія осередку товариства ім. Шевченка у Черкасах. – Черкаси: Осередок НТШ у Черкасах, 2014. – С. 123–127
5.    Кронгауз В. Онто-інвайроментальна педагогіка в проспекціях компаративізму вітчизняних педагогів / В. Кронгауз // Родзинка – 2015. – Ч.1. -Черкаси: Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2015. – С. 130–132
6.    Кронгауз В. Базис економічного розвитку України в умовах прискореної індустріалізації на прикладі промислового комплексу Харкова / В. Кронгауз, Ю. Пархоменко // Наука, освіта, молодь. – Умань: Вид-во УДПУ ім. П. Тичини, 2015. – С. 174–177
7.    Кронгауз В. Внесок німців-колоністів у розвиток Півдня України на прикладі Софії Богданівни Фальц-Фейн / В. Кронгауз, Т. Слободяник // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку. – Переяслав-Хмельницький: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2015. – С. 108–111
8.    Кронгауз В. Громадський транспорт у повсякденному житті харківян в першій половині ХХ ст. / В. Кронгауз // Історія повсякденності у локальному вимірі. – Х.: Центр краєзнавства ім. П.Т. Тронька, 2016. – С. 65–67
9.    Кронгауз В. Транспорт як чинник соціально-економічного розвитку Харкова (1943-2016 рр.) / В. Кронгауз // Двадцять сьома сесія Осередку НТШ у Черкасах. – Черкаси: Осередок НТШ у Черкасах, 2016. – С. 109–113
10.             Кронгауз В. Соціальне виховання дітей засобами краєзнавчої роботи / В. Кронгауз // Перспективні напрями становлення та розвитку педагогічної науки очима студентської молоді. – Умань: Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини, 2016. – С. 63–64
11.             Кронгауз В. Боротьба на морських комунікаціях Атлантики та Арктики в роки Другої світової війни / В. Кронгауз // Актуальні питання історії Другої світової війни. – Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2016. – С. 65–67
12.              Кронгауз В. Організація роботи та особливості функціонування міського громадського транспорту м. Харкова у період німецько-радянської війни та повоєнної відбудови / В. Кронгауз, Т. Слободяник // Актуальні питання правових та гуманітарних наук в сучасних умовах. – Черкаси: ГО «Центр правової думкки», 2016. – С. 144–147 
13.             Кронгауз В. Ключові тенденції економічного розвитку Туреччини у Новітній час (1945-2016 рр.). Спроби прогнозування перспектив / В. Кронгауз // Гуманітарний простір науки: досвід і перспективи. – Переяслав-Хмельницький: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди», 2016. – С. 79–81
14.             Кронгауз В. Компаративний аналіз факторів експлуатації та особливості організації роботи міського громадського транспорту Харкова в умовах повсякденних перевезень (ІІ половина ХХ – початок ХХІ ст.) / В. Кронгауз. – Переяслав-Хмельницький: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди», 2017. – С. 35–39
Подяки, грамоти, дипломи, сертифікати
1.         Сертифікат учаника Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Мальовнича Україна – туристичний край» (тема роботи: «Півострів Хорли – казкова держава Фальц-Фейнів)
2.         Сертифікат учасника курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності (І. Патриляк, КНУ ім. Т. Шевченка 27.09.2015)
3.         Грамота Центрального музею Державної прикордонної служби України «За старанність, ініціативу при проходженні навчальної музейної практики, зразкове виконання поставлених завдань» - 20.04.2015
4.         Диплом переможця XV обласного етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика – Черкаси, 2015
5.         Грамота національної спілки краєзнавців України «За значний внесок у розвиток краєзнавчого руху України» - рішення Президії Національної спілки краєзнавців України від 09 червня 2015 року, протокол №2.
6.         Сертифікат учасника Всеукраїнського студентського форуму: «Студентське самоврядування: проблеми та перспективи» - Харків, 11-13 грудня 2015
7.         Сертифікат української школи еліт за інноваційний проект «Райський сад» - Гаврилівський палац Олександра Фальц-Фейна» - 22.05.2015. – А.А. Данелян
8.         Сертифікат учасника курсу «Humanities» (тренінговий проект лекторів курсів) – 25-27 серпня, 2015
9.         Диплом ІІ ступеня. Переможець Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук зі спеціальності «Історичні науки», 17.03. 2016. – ДВНЗ «ПХДПУ ім. Г. Сковороди)
10.     Сертифікат учасника семінару «Усна історія як метод і джерело» №1042016228 – 01.04.2016.
11.   Диплом ІІІ ступеня Переможець Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук зі спеціальності «Історичні науки», 17.03. 2017. – ДВНЗ «ПХДПУ ім. Г. Сковороди)

  
     

Комментарии